ingen bra rubrik:P

Tuva sover, hon har varit lite grinig hela dagen, det är inte förrän nu hon har somnat riktigt, då har jag passat på att slänga i en tvätt, sätta på en diskmaskin och bytt sängkläder!

Idag har vi inte gjort speciellt mycket, finns inte så mycket att göra här hemma...
Vi gick upp med Micke vid 8.00 och gjorde frukost som jag inte fick äta eftersom Tuva inte ville sova och var grinig....(fick iofs äta lite senare) sen åkte micke iväg och jag och Tuva gick ner till affären i regnet=) efter det gjorde jag frukost igen och fick äta eftersom Tuva äntligen hade somnat i vagnen=) Sedan sussade vi en stund(skööönt)
Sedan hmm...har vi varit vakna=)
Det känns häftigt att redan nu se framsteg och förändringar som Tuva gör....hon är vaken mer och mer och är nyfiken och håller upp ögonen mera nu, allt är såå härligt!
Det ända jag inte förstår är när man ska hinna typp duscha och sånt, skulle aldrig ha ro och gå in i duschen och veta att hon kanske vaknar...iofs har jag som tur vaar Micke som kan hjälpa mig när han kommer hem från jobbet..

Imorgon ska jag och Tuva te mamma och pappa och hälsa på=) Så kanske man får en stunds sovade själv om mamma går ut på promenix med Tuva=) kan kanske tillochmed bada, istället för att sova...fast nu vart jag osäker på om man får de...får kolla upp de....
Nu ska jag glo på tv tills all disk och tvätt är klar..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0