skrattar bäst som skrattar sist.

Är såå irriterad just nu så jag ska nog egentligen inte alls skriva blogg, men kan inte låta bli, Kan iofs inte nämna något om varför här men den som lever får väl så småningom veta.

Skit samma, Idag har jag och Tuvis varit hos Desiree och hälsat på, var mycket trevligt=) satt i solen från 11.30 till 15.30 och åt, snacka och busa med våra bebisar=)

jag läste för någon dag sedan i systers blogg om att hon hade bränt sig då fick jag mig ett gott skratt, ni vet syskonkärlek=) och tänkte samtidigt att va dum hon är och inte tar på sig solskydd, shiiiee fick jag idag...eftersom jag antagligen vet hur hon tänke när hon inte satt på sig nå solskydd den dagen, att hellre lite röd eller en blekfis, så tänkte iaf jag idag, och det fick jag äta upp, stackars mina armar och min nacke inatt och imorgon+alla andra dagar framöver=( 
varför gör man så hela tiden?


usch usch...

nu ska jag äta, hmm sådär vid 21.30 på kvällen...ääh..=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0