jobbat hårt idag.

Idag har jag hjälpt micke att sätta upp lite nya saker på sina föräldrars hus, det tog oss heela dagen...jobbigt var det och vi är inte klara ännu, nog för jag skulle vilja vara klar, har liite för mycket att tänka på....så skulle hellre bara tänka på det jag verkligen MÅSTE.....

För om 3 dagar åker vi...usch och weee....det är så jag känner...
Vi åker till sthlm på fredag för att sedan flyga tidigt på lördag till MALLIS=) ska bli sååå förbannat skönt att bara slappa och njuuuuta i värmen....åandra sidan har man sin guldklimp hemma...som jag verkligen inte vill lämna, MEN jag vet ju att hon har det bra här hemma....usch...kommer gråta antal gånger när vi är borta=/

Tuvis är förövrigt världens sötaste människa, man säger åt henne att goosa eller mysa då lägger hon ner huvudet var hon än är och goooosar=) sedan märker man att hon verkligen förstår en när man pratar, hon gör pecis som man säger och så ser hon såå stolt ut när hon gjort det man säger=)

längtar bort men ändå hem?!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0