ojojoj...

sa dom precis på tv...nejdå nu ska jag blogga lite hade jag tänkt. Finns ingen absolut ingen tid att blogga...förstår inte vart all tid tar vägen?! helt borta..kan bero på att man jobbar och är trött konstant...och därimellan ska man ta hand om sin dotter=) som förövrigt är världens goaste och bästaste dotter=)

lägger in lite bilder på min stjärna=)





Och till min andra stjärna LISA, jag har inte glömt dig...förlåt att jag inte ringt...är för tanksprid...förlåt gumman, men du vet att jag alltid tänker på dig ändå!!!=)


puss

Kommentarer
Postat av: lisa

ingen fara gumman. jag vet ju att du finns för mej ändå! älskar dej!!!

ooh va söta bilder på tuva, saknar er båda så mycket!

2008-08-13 @ 00:34:06
URL: http://jagarenstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0