finns ingen tid...

till att blogga längre, dagarna är fullspeckade av allt och ingenting...och när jag har en tid över vill jag gärna använda den väl, inte för det är jobbigt eller tråkigt att blogga men ändå...
Just nu är vi just hemkomna från lekplatsen där tuva har gungat och och ätit sand...massa gott i den sanden kan jag tänka mig...Micke lekte oxå...han grävde ner tuvis fötter och åkte kana...
Ska till och laga lite mat snart, tänkte göra storkok..ganska skönt och ha hemma...
Imorgon ska jag jobba igen...och sedan blire några dagars ledig fast då äre födelsedagsfirande och crusing så det lär bli fullspeckat iaf...jobbar sedan fre-sön då micke är ledig, känns inte så kul att jobba när micke är ledig men snart har han semester...very nice..=)

nu ska jag återgå till mitt...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0