jobb jobb jobb.

Jag hr inte hunnit skriva på den sista tiden eftersom jag precis börjat jobba lite. Det är mycke att ta in och mycke att tänka på, båda på och efter jobbet. Men fruktansvärt kul har det varit=) nu är jag ledig i helgen för att sedan börja jobba igen på måndag. 4 dagar i två veckor..ska bli kul=) kul att tjäna liiite mera pengar än vad man gör när man är föräldrarledig.
Samtidigt som jag börjar jobba så har min syster Ida kommit och hälsat på, hon är iofs fortfarande kvar..wee...och idag kom min andra syster med familj=) dom ska vara här heeela helgen så det lär väl inte bli så mycket bloggande för min del...men jag får ta igen det hmm...när jag har mera tid=)


nu ska jag kolla på hells kitchen...hade bra heej....over and out=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0