nuså.

Nu är jag färdig för idag. Dagen har bestått av besök hos carro och bäbisarna vilket var jätte trevligt=) alltid roligt att snacka och umgås=) bebisarna var bedårande och mamman lika så=) Tuva tyckte inte bebisarna var mycket till sällis så hon ville putta på dom lite....dom fick ju inte bara ligga där och soova dom skulle ju leeeka med henne...sen vart hon sur när dom inte ville...men vi åkerkommer senare så kanske dom vill leka...=)

Jag har fått mera jobbtimmar idag...sa till dom igår att dom gärna kunde ringa mig om dom behövde hjälp mer timmar än dom jag fått, och dom ringde idag så två nya tillfällen är bokade i kalendern och mer lär det bli...känner mig som en helt ny människa nu när jag börjat jobba lite...känns suuuuper=)

och nu sitter jag här, har precis diskat och försöker få tuva att somna, hon somnade ett tag nu vaknade hon till och bökade, hoppas att hon kan somna om igen bara...ska väl kika till henne nu snart, men hon låter ju inte ännu så det kanske gick bra för henne=)

hadebrahej

Kommentarer
Postat av: carro å bäbisarna

alltid trevligt att umgås me dej!

:)

2008-07-10 @ 22:26:52
URL: http://laveya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0