nu har vi..

vart ute och gått i en halvtimme plus att vi äit frukost=) känner mig väldigt stolt över att jag orkade upp=) skönt att träffa micke lite innan han åker till Jobbet oxå...=) Nu ska Tuva och lägga sig sen åker Micke till jobbet så kan jag sitta här i lugn och ro=) najjsigt värre.

Idag har jag en enda sak på min lista som jag verkligen måste göra. En midsommarkrans till Tuvis, för att ta ett kort(om jag ens hinner det) =).
Plus att vi ska äta massa goood mat=) mumma...tycker om högtider=)

Nej nu ska jag slöa lite sedan göra frukost till Tuvis och senare traska hem till mammsi och pappsi=) går nog förbi mormor en sväng oxå=)

GLAD MIDSOMMAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0