schemalagt liv!

jag måste få ordning på mitt liv.
Äta regelbundet heter det..ja jag vet då inte vad det är...
Äter ju max en gång per dag...(jag vet inte bra) men hinner ju inte med att tänka på mig själv...och om jag väl vill äta någongång finns ingenting hemma...suck...
mår ju inge bra av det heller....darrig, trött, ingen lust till något, irriterad...ja...så går det men det är en vääldigt svår vana att sluta med...men ska försöka jag lovar.
Jag och micke har ju börjat gått ut och gått nu varje morgon..och sedan äit frukost tillsammans...det är väl det ända sättet för mig att få i mig frukost...jag intalar mig själv att det blir bättre när tuva äter våran mat...men jag vet inte...
aja... har suttit och gjort ett schema och sånt för att få lite struktur i livet...hoppas det hjälper=)
nu ska jag kolla på IKEA saker..wee=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0