återigen.

har jag fått huvudvärk och hosta och snuva så jag tror jag snörvlar sönder mig snart...är så extremt less på denna förkylning om vägrar ge sig...måste ju bli frisk och hinna och orka med allt till dopet, har inte tid att vara sjuk nu...
Inte speciellt kul att ta hand om tuva när man mår som man mår heller...ha en less och trött mamma och leka med, hur kul är det? Längtar bara tills micke kommer hem vilket är om hmm...sisådär 9 timmar..suck
Skulle gärna se att han var hemma och tog hand om tuva en dag så jag bara fick ligga och snörvla och dricka te och hela mig själv....skulle vara guld värt nu...

Just nu går allt bra med tuva eftersom hon ligger och sover ute, hoppas det blir ett tag till..

Åhh i helgen ska Kristin vara barnvakt så ska micke och jag till malin och umgås=) Bara jag är frisk till dess...
Vill städa och åka och handla så allt är klart till alla kommer men orkar inte göra ett skit...så typiskt...när man väl vill så...suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0