nu jäklar.

nu måste jag komma igång att skriva igen. sitter och tänker på det och sedan blir jag för slööö...
Dopet är avklarat och det vart jätte bra, jätte roligt att träffa alla. Tuva var jätte duktig i kyrkan, ska väl lägga in lite bilder sen när jag orkar:P känner att jag börjar bli lite lat nu.

Jag har slutat ammat helt nu oxå, såååå skönt och befriande=) känner mig nöjd att hållt ut så länge som jag gjort ändå...

Idag har jag varit på Kupolen hela dagen eller i 4 timmar, kändes jätte skönt att bara kunna strosa omkring där med Tuvis och Malin och Rasmus...mys mys..köpte en jacka till Tuva, så fin så...och en klänning=)
Ska införskaffa mig en vår jacka oxå...mmm..hittat en jätte snygg, hoppas den finns kvar när jag orkar åka dit igen.

Ska börja med träningen ordentligt nu oxå. fan har maskat jätte mycket på slutet...nej nu får det bli ändring på det. Måste ju komma i sommarform...=)

Nu ska jag kolla klart på The hills=)

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0