designa egna kläder.

Det skulle vara något för mig, skulle vara grymt kul att lära sig sy på riktigt så man kan sy både kläder åt sig själv och Tuva. Har ju ideer för hur jag vill att mina kläder som jag tycker är fina ska se ut men hittar dom ju aldrig ute i affärerna, man kanske helt enkelt får göra dom själva. Det som är i"nne" är oftast inte speciellt mycket jag...
Och Tuvakläder vet jag ju precis hur jag vill att dom ska se ut...skulle vara roligt att bara testa lite...
Är tyg och sånt dyrt? kanske kan köpa billigt tyg som man kan träna på?

Ser framför mig i vårat nya hus hur jag har ett eget litet rum med sy grejjer, scrapp grejjer och pyssel=) skulle vara så härligt med ett helt eget rum med mina intressen och ideer=)

Måste isf införskaffa min en egen symaskin=)

Imorn är det crusing, jag och micke ska bo på stan från 15-16 till typ 20 ...ska bli riktigt najjs=)

Kommentarer
Postat av: Carin

Det blir ungefär samma pris att sy kläder som att köpa dem (nu pratar jag köpa på HM och inte NK=) Det som kostar är engångssaker som mönster och liknande, och för mig kostar även det faktum att jag aldrig sytt klart nånting =D som billigt tyg att träna på kan man köpa lakansväv (finns typ i miljoner färger) eller ta gamla lakan eller gardiner. Har en pärm med basic mönster som ligger här och skräpar, du får gärna ta den om du vill!

2008-05-22 @ 00:52:37
URL: http://carinh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0