fundersam.

Var i någon konstig fundersam period nu...vet inte varför?! men men så kan det vara ibland man kan inte alltid trivas med allt...då får man jobba lite på det...Man har väl alltid sånna tankar ibland...aja..

Nu ska jag dricka lite te och sedan förhoppningsvis få lite ro i kroppen så jag kan sova sen.

Imorn ska jag till mamma och pappa och träffa systeryster och bööörn sedan ska vi ner på stan och kika lite...sedan kl 15 ska vi åka och kolla på huset, fick en tid för visning då, så jag och ida och björn åker och kikar...eftersom micke jobbar...hoppas det inte ser ut som vi vill så jag slipper sukta etfer det mera...eftersom vi inte har ekonomin att köpa hus nu...men alltid kul att kolla...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0