dagis...

Nu har vi börjat inskolningen på dagis, första dagen idag...var ju inte så lång tid och så men det gick bra, ville iaf inte vara med oss hela tiden..hehe...kommer nog gå skit bra...håller tummarna, skulle gärna vilja vara med själv men micke sköter nog det minst lika bra.....=)

själv har jag somnat typ 20.00 varje dag nu...tycker det börjar bli mindre kul...men känner att jag får för lite sömn annars...ont i huvudet och sånt...så såfort tuvis somnat så däckar jag....kul kul men tror det blir bättre sen...allt blir bättre sen...hinner lixom inte tänka på det nu....

nu ska jag sussa..=)

hejddåå!

Föresten eftersom jag inte skrivit sen långt tillbaka så var jag på världens fest hos syster i sthlm förrförra?! helgen...=)

Kommentarer
Postat av: Storasyster Camilla

Du måste ju berätta mer om festen ;)) hahahahahaha

2008-10-01 @ 22:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0