Kanske dax?

Nu kanske man ska skriva lite igen kanske?

Idag är ingen vanlig dag för det är TUVAS födelsedag hurra hurra hurra.
Vi har firat massa idag, även fast Tuva kanske gärna kunde väntat någon dag till så hon hade fått blivit helt frisk och orkat leka järnet med sina nya leksaker och släkten men hon vart nog nöjd ändå...Hon fick massa fina saker och tårta och hela köret, guud va kul det är planera och göra iordning ett 1årskalas!=) mmm njuter....Det är så underbart att ha den där guldklimpen hemma som förgyller våran vardag....hon är BÄST!
det ända jag oroar mig för är att hon inte börjar gå före hon börjar på dagis...vill verkligen att hon ska gå innan...jag hoppas men vi får se....håller mina tummar=) Micke får vara hemma och träna järnet nu...eftersom jag har fått JOBB=) wee...har iaf jobb till dec (påskrivet alltså) sedan har jag fått lovat muntligt ett vik från dec....så om inget annat sker så har jag jobb iaf typ 1,5 år framöver..weehoo=) och precis sånna tider jag tycker om och INGA helger...weeehoo igen!=)

Snart om sisådär 1,5 timme så fyller tuvis EXAKT 1 år...precis 23.25=) sååå häftigt....


Mitt liv är underbart just nu...njuuuter för fullt!!!

Imorgon ska jag umågs med min underbara mamma och syster=) syster är här från storstaden och hälsar på nu när det är födelsedagstider....saknar faktiskt henne....så kul när hon är hemma...=) Tycker om min familj=)

Tack till er som skickade in till tidningen idag=) och till syster och systersbarn som skickade in till family.se idag=) så söta ni är allihopa=)

Nu ska jag sooova!  eller snart..måste gå igenom min förlossning först=) haha
puss och hej!
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Längtar efter dig, se nu till att komma tidigt till Sth så vi får ses länge.



Kram

2008-09-07 @ 10:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0