tom i huvudet...

är jag nu, det ekar som om det inte skulle finnas något där, iofs vet jag inte riktigt om det gör det, har ju aldrig sett min hjärna på skärm lixom...men får anta att det är något där annars skulle jag nog inte lyckas med allt jag gör...jag gör ju så mycket bra och smarta saker hela tiden...lite ironi kanske...

Jag såg nu(förlåt med min blogg har ju legat "nere" ett tag*hrm*) att jag fått en utmärkelse, tack camilla=) lite i efterhand men ända=)

Sitter hemma och glor på tv och hoppas på att något vettigt ska komma...mne icke...

Har iaf gjort en bra sak idag, har äntligen tagit tag i att byta fack, eller iaf en början till det, bara allt går rätt till nu...vill ju inte stå där i slutet och inse att jag gått ur tidigare än jag gått med och att min a-kassa inte gäller förrän vad det nu är 3 månader? det är inte sånna tider nu så man kan vara lugn på jobbet riktigt...vill att allt ska klaffa...
det har tagit mig hmm 3 månader att ringa två samtal som tog mindre än en kvart att göra...trodde inte det skulle vara såhär enkelt...iofs så har jag ju jobbat alla öppettider som varje fack har på sina telefoner...men nu fick jag chansen och tog det..wee...

Måste tillägga att tuvis är världens bästa unge(tror alla säger så om sina barn men ändå) hon är det, lovar...

Någon annan som känner igen sig med att sin 1.5 åring så fort hon inte får som hon vill lägger sig på golvet och bara grinar? jag själv tycker det är ganska sött och kan inte hålla min för skratt(kanske inte rätt metod att skratta åt henne men det är gulligt) hon slåss oxå...eller lixom försöker iaf...
Hon har ju kommit på att hon kan bestämma själv vad hon vill göra, så när typ micke säger till henne att hon ska gå och lägga sig kan hon säga nej och en sekund efter när micke frågar tuva, vill tuva gå och lägga sig då är det upp till henne och då säger hon ja....underbar är hon, utveckligen går framåt=)

nu ska jag kolla annat...hojt...

Kommentarer
Postat av: Johanna B

Hejsan Anna!! Trevligt och se att du skriver igen.

Jag har antagit en utmaning och nu ska jag utmana andra bloggare. Lite svårt för jag känner inte till så många. Jag lyckades iaf leta reda på 5 st bloggare och utmana och du är en av dem. Mer får du läsa i min blogg =) kram på dig hoppas ni mår bra annars!!

2009-02-16 @ 14:05:37
URL: http://jojohanna85.blogg.se/
Postat av: Linda

hej anna! Va roligt att du hörde av dig. ja nu är det inte länge kvar förhoppningsvis :) vill bara att den ska komma ut nu. Hoppas allt är toppen med dig! stor kram

2009-02-26 @ 17:07:35
URL: http://lindamarianordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0