ett tag sedan, mycke har hänt.

Ja det var ju ett tag sedan. Mycket som har hänt sen dess.
har blivit av med ett jobb pga arbetsbrist och fick ett nytt jobb en dag senare, skrev papper tre dagar senare och började sex dagar senare... det gick väldigt fort och det udda med det hela är att det jobbet jag fick ville jag VERKLIGEN ha...det är det som är så underbart, skickade iväg ansökan bara för att, trodde lixom inte jag hade det som krävdes för jobbet men det tyckte dom jag hade och allt är jätte bra nu=)

Tuva sover?! japp kl är 6 och hon sover...iofs är väl kl egentligen 7 men ändå...söt är hon.

har bestämt mig för att korta ner mina inlägg och skriva fler kanske?!  känns som varje gång jag skriver har jag tusen saker att säga...men en sak i taget så blir allt bra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0