En heldag på stan:D

hallå! kom hem för en timme sedan från en heeeldag på stan med Carro....så roligt...trodde inte jag orka vara på stan såhär länge längre...=) men 5 timmar vart det, vi åt, kollade massa kläder och fikade=) Det va roligt att träffas...mera och oftare tycker jag=)
Nu sitter jag hemma och väntar på att hon älskling ska komma hem...han har så mycket att göra hela tiden...tycker syns om honom....han måste oxå kunna få ta det lugnt...känner mig så dum som inte orkar hjälpa till och han får slita...han säger att det inte gör honom någonting men man känner sig taskig....ska ro om honom när han kommer hem....ska kanske städa lite innan...??=) då blir han nog glad=)

Senare ikväll ska jag över till mamma, min älskade syster kommer för sitt första besök efter flytten som gick av stapeln förra veckan...=) plus att mina kusiner kommer...eller iaf en som jag vet..=) ska bli kul att träffa dom oxå...=) plus att mamma ska bjussa på äppelpaj...det får man ju inte missa=)*känns som jag är helt såld på all mat, ända jag snackar om* ni får stå ut..hehe=)

Ska åka till högbo bruk imorn, och fira mickes syster..ska bli såå roligt att komma bort en stund..och sova på typ hotell och äta goood mat och ännu godare frukost=) häärligt ska det bli=)

Nu måste jag sätta igång att städa så det blir klart någon gång=) hejdå!

Kommentarer
Postat av: carro

ja de va himla kul dag idag :) ! absolut många fler ggr. även när bebis ska vara med :) !!
du va duktig som orka du:) hihi !

2007-08-10 @ 22:09:49
URL: http://www.laveya.blogg.se
Postat av: lisa

SNART SES VI STUMPAN!!! PUSS

2007-08-12 @ 11:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0