.....

nu har älskling kommit hem...härligt=) ska hitta på något riktigt mysigt ikväll..*funderar på vad*

Vi får komma på något...vi ska nog grilla lite...(om vi orkar) sedan kanske kika lite på film, det är väl det roligaste jag orkar med nu mera..haha...känner mig som en strandad blåval:D Försöker "fixa" till mig så jag känner mig någolunda fin så får det duga, känner mig iaf otymplig...hehe, fast bara ett tag till...för snart ska bebis komma...har jag bestämt...ca 20 dagar kvar....en vecka före får den faktiskt titta ut....känns som en bra deal..=)när man har stått ut i 9 månader så kan den faktiskt titta ut en enda vecka tidigare...faktiskt....

Ska te BM på måndag och kolla mitt tryck igen+ urinprov...känns väldigt skönt med många besök nu..så man vet att allt är bra där inne och med mig:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0