massa massa massa att göra=)

har jag..men jag orkar inte så det får bli en annan gång....=)

Idag har jag hmm...vaknat..=) kl halv 11...*kors i taket* vette katten hur det gick till, va iofs på toa x antal gånger före men ändå..=) jag åt frukost och åkte sedan med mamma till min systers lägenhet och städade lite, så hon inte får så mycket att göra när hon ska flyttstäda i helgen...va väldigt jobbigt, allt är jobbigt just nu men det gick och vi fick ganska mycket gjort=) Sedan åkte vi hem till mamma och pappa och åt omelette=)*gottigotti*

sedan när jag kom hem igen gick jag och katten en sväng ute vid lekparken här...han tyckte det va jätte roligt och skönt att rulla runt i grus/sand/barrgångarna där=) När vi sedan gick in hoppade jag i duschen en sväng för att sedan duscha katten...haha...det tyckte han inte om, men hade han något val....icke sa nicke=)

Vi åt våfflor idag föresten, mumma=) ute på våran terass=) hehe...*mysigt* och sen fick i ett il och klippte och räffsade gräsmattan oxå, kändes skönt att få gjort och nu sitter vi här och kollar på tv=)

Vill kunna ha massa ork...kan jag få det?? ne inte på väldigt länge anna...nehe..tack så mycket då:P

Ska dricka vatten nu=) hejdå!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

:) ni är så snälla mot mig! tacka massor!

2007-08-10 @ 12:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0