dop + vaccination.

Japp, Idag fick Tuvis sin första spruta, hon va jätte duktig, verkligen, såå stolt över henne. Det gjorde lite ont när hon sprutade in vätskan men sedan var det bra ett tag sedan kom hon på att det kanske gjorde lite ont iaf och gnällde lite till...fast efter 5 min så va allt bra igen. Så stark och duktig tjej vi har!=)

Nu har jag bokat tid för dop också, i hosjö kyrka den 15/3 kl 13.00 blir det av=)
Så nu kan jag börja göra inbjudningskort=)
ska bli så kul att planera och göra iordning allt=)

Nu ska jag göra något annat!=)

hejdå

Kommentarer
Postat av: Veronica

hihi.. och vi har välkomstfest för vårt lilla Nypon helgen därpå! mkt för Lisa den månaden! ;-) Hoppas att hon inte opereras förrens i April! :-0 Visst var sidan fin? Man blir ganska besatt av sin lilla bebis=)

2007-12-04 @ 11:21:23
URL: http://adelaide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0