svårt med rubriker=/

aja, spelar väl ingen roll för vad jag ska skriva...
Tuva sitter i babysittern och tränar nacken, vill inte vila med den på ryggstödet, sitter lixom framåtlutat=) hon är så duktig...kommit på att hon är lite liten för sin ålder och jag kan inte kräva att hon kan göra allt som alla andra i hennes ålder kan...men duktig är hon=)
Idag ska jag och micke göra pepparkakshus, antingen ett vanligt hus eller en land rover, skulle vara lite fränt=)

Annars idag ska vi över till mamma och pappa och fika lite, och ta hem en säng där ifrån...sedan ska vi och kolla på hempermanent=) funderar på att göra det, bara testa, sånt som går ut efter ett tag om det finns=)

nu ska jag ta hand om en liten tösa som är lite arg=)

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0