BM-besöket..

Gör nu mera besök hos barnmorskan varannan vecka...idag är en sådan dag....Fick en annan BM än vi brukar men det gick bra, kollade alla värden som vanligt och allt var nästan bra, förutom lite högt blodtryck (vilken jag jämt har) 70/130 tror jag jag hade idag!  Sedan var mitt blodsocker inte heller det bästa...men jag förstår inte varför...tror stenhårt på att det är för jag precis har ätit innan jag åker dit...ska försöka komma ihåg att inte äta eller äta typ 1,5 timme innan istället för 10 min innan jag åker nästa gång...(lycka till att komma ihåg det Anna)
Hjärtljudet låg på 140, har legat på 146,148 och 152 förut...men det va normalt iaf...=)
Började äta merjärntabletter sedan förra gången jag var på besök hos BM och det har lönat sig, blodvärdet låg på 120 istället för 114 som det va förra gången...

Funderar på att ta nått kort på magen och lägga ut oxå..hmm..det kommer nog=)

Är förresten sjuk just nu oxå, förkyld och hosta och sånt...hade feber igår som konstigt nog bara höll i sig i ett dygn, den har en förmåga att göra det nu örtiden, får tokfeber i en-två dagar för att sedan gå över helt på en sek...hmm...aja...

nu ska jag äta...tycker om att äta =) hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0