katten har levt loppan...

hallå!
Imorse när man vaknade och gick upp låg heeela sylåndan över heeela golven vid matplatsen..*suck* och alla trådar och sånt låg lite här och där i huset...haha...han är tokig...
Nu springer han mataton från ena ändan till den andra....haha

Snart ska vi på föräldrarträff...ska bli intressant och se vad dom har och lära en=)
Har värsta bilden om att det ser ut som AA möten på tv, typ hej jag heter Anna....HEJ ANNA!! haha...men så tror jag inte det är...faktiskt...hoppas jag=) för då gåår jag...haha

Ska kanske på crusing ikväll, i Rättvik, men det kommer vara sååå j-a mycket folk så det är frågan om man orkar...och sedan får vi väl se om det blir regn oxå, då åker vi nog inte...men det vet man väl aldrig före...

Aja...nu ska katta ut och jag ska städa=)

Hade så bra heeej!

Kommentarer
Postat av: lisa

skulle behöva dej nu, behöver anna-kärlek. annas lisa älskar lisas anna....

2007-07-31 @ 14:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0