tröttis

japp, trött är jag!
Igår, söndag åkte jag och micke och martin en "sväng" ner till storstaden och kolla på fotomässan2007, trevligt var det!
Tuva var jätte duktig när vi åkte bil men när vi kom till mässan blev hon liite grinig men efter vi kommit på att det var mat hon ville ha var hon väldigt nöjd....somnade så sött i bärselen hos moster sin hela mässan igenom=)

Idag då, hmm, idag ska vi inte göra någonting har jag bestämt men nu fick jag veta att micke slutar kl 18 idag så funderar på om jag ska åka och träna ikväll, skulle vara väldigt skönt, har ju bestämt att jag ska träna varannan dag, kommer nog aldrig funka men ska försöka, så minsta lilla tillfälle får man ta vara på.
Har bestämt att vi ska gå hem pomenix senare idag, måste bara vara hemma och se våra bästa år först!=) känns som man är besatt, fast jag vet vad som kommer hända. Kanske just därför man vill se, men allt är ju så långdraget i den där serien*suck* en dag är typ 5 avsnitt...

Tuva var lite krånglig inatt men det var väl för hela gårdagen var uppochner vänd...vaknade 01 och sedan 07....var helt slut...men sånt man får ta!

Nu har jag varit ute och gått sedan kvart i 1..kom hem för ungefär halv timme sedan, var väldigt skönt med en promenad med föräldrargruppen=) kommit på att jag måste ta tag i dopet nu också...viktigt viktigt=)

Tuva har precis ätit och nu sitter hon ganska nöjd i babysittern och kikar runt=)

ska ringa micke nu...hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0