inge speciellt har hänt...

Har inte skrivit på länge för inget speciellt har hänt plus att jag har varit väldigt trött dom senaste dagarna...Tuvis vill inte sova som jag vill...tyvärr....men vi kommer nog på något sätt snart att komma ikapp...alltså det går ju bra men man är trött...inatt sov hon 4-5 timmar i sträck...*kros i taket*
Tänkte "leka" med henne hela eftermiddagen så hon är jätte trött ikväll..men det är inte så lätt att leka med en sådan liten bebis!=)

Lisa kommer till oss på onsdag! ska bli såå roligt...plus att det blir enklare på dagarna..=) man kanske kan äta alla mål på en dag...hehe=)

Ida är här nu och jag har fått gjort lite hushållssysslor...det är såå skönt att få göra det...känns som man kan koppla av lite =)

Ikväll ska vi laga mysmat för en gångs skull..karre och klyftpotatis....lyx...annars blir det ju bara korv och makaroner...hinner inge annat...haha

Och föresten, vill skryta lite...har gått ner 18 kg sedan förlossningen=) allt jag har gått upp från inskrivningen..har väl lite till att gå ner om jag vill komma ner till det jag vägde innan jag vart gravid...ska gå ner till 55-60 iaf...inte så långt kvar:D *Stolt*

Tuvis gör massa framsteg hela tiden...så roligt så roligt...=)
Vill ha snöö...när kommer den?!?

Kommentarer
Postat av: Carro

WOW! Va duktig du är!!!!!!!
Ses nån da snart? kraaaam

2007-10-16 @ 11:43:04
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0