bråkig natt:P

jopp så var det, vaknade typ vid 2 av att lillan va hungrig och lite grinig...jopp mat ville hon ha, och hon ville absolut inte sova igen efter det....klockan vart halv 3 halv 4 halv 5 och halv 6 dåå fick jag sova...jag säger bara tack för att vi köpte en tv till sovrummet:D

Har kommit på att hon är ett litet kräkbarn...=) japp det är hon, hon kan inte äta ett mål mat utan att kräkas...försöker få henne att rapa massa och att äta långsammare och allt men det är väl bara att inse...vissa barn kräks ingenting medans andra gör det hela tiden...bara att gilla läget...=) det är iofs inte så jobbigt för mig men det är ju synd om henne, lär väl inte vara roligt att kräkas hela tiden...=/

ÅÅh jag fick precis samtal från min älskade Lisa, hon kanske kommer hiit igen...om en vecka typ kanske..*jippiiiie* hade önskat att jag kunde åka till henne oxå så det blir lite jämt men jag ska försöka göra rätt för mig senare....

Jag och Tuva har precis varit på promenad till affären, hon somnade bums i vagnen på väg dit och sover fortfarande...ska försöka sätta igång en tvätt och lite sånt innan hon vaknar igen...bäst att passa på=)

Senare kommer systersyter hit oxå, eller monster (moster) som hon oxå är=) då hinner jag nog oxå med lite sysslor här hemma=)
Micke slutar inte förrän 20.15 så han dröjer det innan jag ser...men sedan är han ledig ända tills på söndag *weeehoooo*  en riktig famlije vecka...ska bli sååå lugnt och sköönt:D

nu ska jag gå vidare....hejdå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0