en jobbig dag...

för mig och Tuva, hon är inte alls glad idag, funderar på om hon har magknip eller något liknande...inte alls kul att se henne vara ledsen och försöka göra allt för att hon ska bli glad....fast ingenting funkar...efter varje måltid blir det gnäll...usch....nu har hon lugnat ner sig lite....antagligen för pappa är på väg hem...hehe...

I morse låg vi och sussa lite smått ända till typ halv 11...=) sedan gick vi upp och hmm..försökte äta frukost...vilken inte gick så bra så vi tog en promenad istället, hon somnade på stört och sov heeela timmen vi var ute....*sköönt* sedan kom vi in och då va ingenting roligt längre...
tillslut somnade hon på mage på min mage och sussade en stund...ca 1 timme...sedan va det slut på det roliga igen...hehe...hon har ätit varje timme idag oxå...brukar hon aldrig göra annars...brukar gå iaf 2-3 timmar mellan varje mål mat....så ingenting stämmer idag...

nu ska jag nog gå och gulla lite....hmm....någon som är aaaarg där hon ligger...hehe....

skriver senare:D

Kommentarer
Postat av: lisa

guud, jag vill vara hos er... älskar dej så... av hela mitt <3

2007-09-24 @ 20:31:54
Postat av: Veronica

visst är det härligt=)

2007-09-25 @ 07:30:44
URL: http://adelaide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0