min älskade familj...

Det är ganska häftigt att säga det...vi är numera en liten egen familj...Jag, Micke och Tuva...en heelt egen familj..=)

Idag har vi varit på BVC för första gången med våran sötis=) hon var jätte duktig...vi vägde och mätte henne...och ojj vad mycket hon har vuxit på 1 vecka...shiiit=) som micke sa, det är otroligt att hon inte skriker mera än vad hon gör, hon borde ha väldig växtvärk av att växa så mycket, hon borde ju skrika hela tiden...=)

Från att förra veckan vägt 2925 väger hon nu 3270 g...helt otroligt=) hon har oxå vuxit 3 cm på längden=) så nu är hon heela 51 cm lång...=) hehe...nu är hon ju nästan som en "normal" född....=) hehe...

Nu ska jag hoppa i duschen tror jag, och sedan kolla på idoool:D

Ska ta kort på mig nu oxå, kolla om det är någon skillnad från veckorna innan Tuva kom=) hur mycket det syns att man gått ner...12 kg är ju ändå borta så något borde synas:D

fick lov att sätta in lite kort på våran stjärna....(lisa du är oxå min stjärna så du inte tror något annat) :D


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men du, jag delar gärna min stjärna med Tuvis=) Oh va söt hon är:) Älskar dej!

2007-09-20 @ 20:32:54
Postat av: Tant Carro

hihi va söt hon e! passar bra i plaggen hon fick av tant carro :) va roligt att se!
får ses snart igen!! kramar

2007-09-20 @ 22:55:45
URL: http://www.laveya.blogg.se
Postat av: Veronica

hejhej! skönt att läsa att allt gått bra=) Du! lite hjälp! vart skall man skicka anmälan om hennes namn(?) har lyckats sslarva bort adressen(???) kram

2007-09-21 @ 12:26:16
URL: http://adelaide.blogg.se
Postat av: Carin

Gnu vad gullig hon är =) Love you darling!

2007-09-21 @ 21:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0