nytt besök hos BM...

Resultatet vart följande:

Blodtrycket låg när jag kom in på 150/100...sjukt föör högt...sedan tog vi trycket när jag hade legat lite då va det på 120/80..alltså mycket bättre....ingen äggvita i morgon urinen fast +1 på urinen där...???
Hon va lite velig över vad hon skulle göra...då kom en till BM in och pratade lite oxå, hon tyckte jag hade svullna upp runt ögonen och tyckte att jag skulle komma in imorgon igen och ta tryck och urin grej då med...jag har ju iofs gått upp 2 kg på 5 dagar...lite mycket kanske..
Hjärtljudet låg på 140 ungefär och bebisen ligger fortfarande med huvudet rörligt....suuuuck....den ska ha fixerat sig nu...morr

aja..nu ska jag och micke åka och handla lite...
Hade så bra heeeejdå!


Kommentarer
Postat av: carro

haha, neee precis. kopplade in nätet nu :) i huset!
du måste vila nu anna! och håll ut. det blir bättre , snart!! många KRAMAR

2007-09-05 @ 21:55:02
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0