trött såå trött...

Jag är helt slut, har inte gjort någonting tycker jag ändå är jag helt slut och har ont i huvudet, mår illa och är såå less...

Har iaf varit in på stan idag och handlat två kuddar till bänken i hallen, sedan åkte jag till ÖB och köpte en ram och lite plojgrejjer:D sedan åkte jag till Maxi och handlade mat....och sedan när jag kom hem har jag gjort iordning hallen...damsugit och vaskat och plockat bort alla sommarskor och jackor., sedan har jag strykit och satt upp andra gardiner..=) men nu är det bara resten kvar...känner att jag inte vill och orkar men måste...är så många måsten...min BM säger att det inte finns något som heter måste..men det känns så....och det känns som att tänka på allt som ska göras tar lika mycket på krafterna som att göra det....så

Ska iaf göra iordning så det blir fint tills Micke kommer hem..har iaf 4 timmar på mig=) Ska göra iording köksbordet och vardagsrummet...borde inte ta så lång tid om man bara ger sig fan påt....

Har suttit och skrivit en lista till BM oxå, hur jag har mått...man blir så ställd när man väl är där så man glömmer hälften av vad man ska säga....hoppas blodtrycket är bra...känns inte som det är det men vi får se....*håll tummarna*

Nu håller jag på att somna...kanske ska ut och få lite luft en sväng....även fast jag vet att jag kommer ångra mig när jag väl kommer in igen....för man får grymt ont i ryggen av att gå och stå...ska väl egentligen bara ligga..men det är såå tråkigt...

aja....16 dagar kvar.....typ...orkar inte tänka på det...förstår inte hur jag ska stå ut om jag får gå över...fan....usch...
haha..detta vart ett muntert inlägg...ska iaf göra iordning tacos tills älsklingen kommer hem.....*mumms* har något att se fram emot...det är det jag gör om dagarna, längtar tills sötis kommer hem..hehe=) kul liv lixom...haha

hejdå  *vink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0