blogg blogg blogg.

Nu vill jag blogga massa. Fick värsta kicken av att kolla på Vakna med The Voice idag...en bloggare var där och spred glädje=)
Natten var ju måttligt rolig, Tuva vaknade precis när vi skulle gå och lägga oss, klockan var väl vid 22.30...Hon var tookledsen och bara grät och grät och grät, när allt hade lagt sig och hon var nöjd igen så ville ju inte hon sova heller...då skulle det dras i hår, pratas och skrattas och pillas. typiskt...jag hade på det somnat på soffan innan och var lagomt trött. Efter ett tag la vi henne i hennes egna säng så hon fick ligga där och prata istället och det funka, vi somnade och hon somnade? oxå förhoppningsvis ganska fort efter det=)

Idag verkar det bli en häärlig dag, kl är 9 och solen lyser utanför fönstret. verkligen najs.
Ska ringa Malin snart och kolla på Rasmus prickar har bivit värre om inte så ska vi dit och gå en promenix=)

Ska ju ut i helgen, så var på kupolen igår och hittade ett linne. Ska bli najjs att gå ut, kanske tillochmed premiär grillningen, om värdret tillåter.*hoppas* Tuva ska sussa hos farmor och farfar...känns lite nervöst eftersom man inte kan åka dit direkt om hon är jätte ledsen, Micke kan ju åka men inte jag..men jag tror det går bra.

Funderar på om man ska börja med att lägga in en bild i varje inlägg man skriver, skulle vara lite roligt=)
Ska kolla om någon passar till detta inlägg.
image56
Sjungade Tuva


Nu ska jag göra mig iordning och kolla om tuvis är på G att vakna oxå.

 Hade så bra underbara da!


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken fin bild :). Å jättefin tröja hon hade på sej! Så söt hon e :).

2008-04-17 @ 12:18:50
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0