färdig

nu är jag färdig med att städa hela huset. Tuva åkte till Farmor tidigt imorse för att slippa bli smittad om jag har nå bakterier och virus kvar i kroppen, jag är pigg och allert, ingen feber och inga kräkningar=) så jag drog till med att städa heeela huset=) nu är jag mäkta stolt över mig själv..jag kunde ju tillbringat dagen men att ta det lugnt och njuta över en stund i ensamhet som man nu förtiden aldrig får...men såfort micke hade åkt idag så drog jag igång med städningen=)
Det ända jag har kvar är att hänga tvätt...men det gör jag sen. för först ska jag invänta min älskning och toookgosa i nån timme...=) Har inte sett henne på hela helgen...har inte hållt i henne nästan någonting, lite igår men kanske 5 min högst=( så nu längtar jag....
Fick precis ett samtal av annmari som sa att tuva precis somnat där borta så dom kanske inte kommer till två som dom skulle...tänk att hon ringer till jobbet och frågar om hon kunde komma lite senare bara för att hon inte vill väcka tuva=) gulligt...aja då kan jag väl njuta lite nu av tyyystnaden i huset(lägenhet) jag har svårt för att veta vad jag ska säga...Hus är ju ett hus som står fritt och det har vi ju inte, men en lägenhet är ju en lägenhet i ett stort hus med massa lägenheter i...hmm...och radhus som det egentligen är känns ju så konstigt att säga...jag har städat radhuset idag..känns som någon annanstans....hmm...svårta bekymmer man har....

bye bye äppelpaj ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0