jobbansökan.

är mitt uppe i en jobbansökan, är inte speciellt enkelt med en Tuvis som kräver sin uppmärksamhet, eller hon är iofs ganska snäll sitter på golvet och leker=)
En sak jag funderar på är om och hur ska jag skriva in att man är föräldrarledig? vissa säger att det är dumt att skriva och andra säger att det KAN vara en merit?
Jag har nästan glömt hur man skriver en ansökan, får ta hjälp av alla tror jag...haha...måste ju vara perfekt=) vill verkligen verkligen ha jobbet. Någon med förslag på vad och hur man skriver?? kan ju alltid ringa mig då!=)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skriv i din presentation av dig själv, efter du presenterat vem du är - och för 7 (haha, är hon sju? Jaja du förstår iaf) månader sen så blev jag också mamma vilket gett massor av ny erfarenhet. Låter possitivt :-) Ett alternativ iaf :-)

2008-05-02 @ 16:22:00
URL: http://www.sosofofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0