sitter här själv.

Micke har åkt till jobbet och Tuva är ute och sover, vi har egentligen städdag på området men eftersom jag har Tuva att se efter tycker inte jag att jag har någon plikt att infinna mig, okej om Micke hade vart hemma men nu är jag ju själv.
Snart ska jag gå till mamma såfort Tuvis har vaknat och ätit, vi ska bli bjudna på middag sedan när Micke kommer hem som tack för hjälpen när han bytte däck på bilen.

Snaaart snaaart är det STOCKHOLM för hela slanten. Ska bli grymt kul att åka ner och hälsa på syster *saknar*. Hoppas grymt mycket på fint väder, så vi kan ut och gå och mysa!

Bäst att ha tröja på mig idag så jag inte bränner mig ännu mera...

Jag vill ha fast jobb och sedan ska vi på allvar leta hus, overkligt men helt sant=)
najjs najjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0