ta hand om mig själv dag efter kl 16.

ha det vart en lång rubrik som säger egentligen allt jag ville skriva i detta inlägg.
Tuva sitter på golvet och pratar? med sig själv och tuggar på massa lekisar=)
Ja som sagt jag ska ta hand om mig själv i em. Jag och Tuva har precis kommit hem från Maxi där jag har handlat ansiktsmask, en ny mascara, nagellack, hårinpackning och raklödder=) Nu ska här behandlas. Ska ju ut imorn, måste känna mig fräch ju =) Micke ska vara fyllechaffis och jag ska äta på Max efter krogen, det är det jag suktar efter mest. haha. Föresten vi får se om jag kan behandla mig ikväll som jag tänkt, micke kanske måste jobba över...suck...

Till middag ska vi äta pannkaka, allihopa, Jag Tuva och micke. ska bli kul att se hur hon får i sig det...=)

Snart kommer kompis=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0