funderar och funderar.

Jag ska försöka hitta på något till min kära sambo i present, har några riktigt bra ideer som jag sitter och klurar med. Någon här som har några tips som ni vill dela med er av så är jag väldigt tacksam=)

Nu har vi fixat våra faddrar till Tuva oxå, det blir min kära syster IDA och mickes kära syster KRISTIN. blir nog väldigt bra!! Kloka, ordningsamma flickor=)

Känns nästan som jag börjar komma tillbaka till min gamla kropp igen, så underbart att känna det=) har ju gått ner allt efter förlossningen plus att jag har börjat träna så man är ju liite mera, hmm..eller liite mindre pluffsig?!=)

Matbrödet jag bakade vart gott med mörkt, illa, jag vet att micke inte tycker om mörkt bröd(alltså lite mörkt uppepå).
Chokladkakan verkar ha blivit bra även fast det inte vart nå ägg i den, hittade recept på internet så man kunde göra utan ägg, vi hade ju inga hemma och jag orkade inte åka och handla...

Vill börja scrappa igen för att ha något att göra men känns som man har tappat lusten, ingen aning om vad man ska scrappa förnå, min hjärna står tomt på den fronten.

Hittade en jätte rolig sak idag, BABY OCH BARN MÄSSA, hur kul låter inte det då??? Tyvärr är den ju i  GBG så det är ju väldigt långt, men vi får väl kolla om vi kan åka*hoppas*

Tatueringen jag funderar över vill jag göra nu=)  vill hitta den perfekta, har den ju i mitt huvud iofs=)
Men vart ska man tatuera sig då? vilken studio??

Ojj vart ett långt inlägg och nästan ingenting handlade om Tuva (förutom detta, nån sak till) *STOLT*

Kommentarer
Postat av: ida

när fyller micke år då? 3 mars?

2008-02-05 @ 18:27:07
URL: http://idelidos.blogg.se
Postat av: Veronica

nähä?? när är den mässan??? har du ngn länk???? Jo, scrappa ngt till alla-hjärtans-dag kanske????

2008-02-05 @ 22:28:23
URL: http://adelaide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0