här igen.

Nu ska jag försöka ta tag i detta igen, vette katten varför det inte blivit något av det. Tror jag har haft för mycket i huvudet!

Först och främst ska jag lägga ut ett helt underbart recept på en soppa som jag fick hos en i föräldrargruppen för någon vecka sedan!

Nobelsoppa!

2 medelstora morötter (riv)
2 msk vetemjöl
Blandra och fräs i katrull en liten stund
1 L vatten
2 st fiskbuljong
Koka allt det tillsammans i 20 minuter

Ha sedan i:
1 liten burk creme fraiche
400 g räkost
En burk med räkor eller crabsticks efter smak
lite dill
Koka allt så det blir varmt - FÄRDIG!=)

Varsågod, den är gudomlig=) speciellt med hembakt baugette till*mmm*

Aja idag har jag varit och kört mormor fram och tillbaka till vårdcentralen och sedan har jag varit på stan och letat kläder till mig till Tuvas dop, hittade ingen klänning som jag ville ha men ack så fina tröjor som jag kan tänka mig istället, men då måste jag ha typ ljusa byxor, isf kostymbyxor tror jag, kan nog bli riktigt bra. Mormor erbjöd sig att jag kunde ta hennes vita byxor som hon aldrig använt, fast vi kom fram till att jag nog inte kunde ha dom.

Snart ska vi åka upp till skroten och skrota, ska bli kul...alltid roligt att kasta saker så det blir rum för nya saker=)
Vill sååå gärna köpa en matta nu när vi får pengar...vill verkligen....ska nog tjata lite på micke när han kommer hem=)
På måndag ska vi till IKEA, yeah. Utan Tuva blir det, vill inte ha henne på ett sånt bacillställe...speciellt inte på löningsdagen, vi ska köpa ljusstakar och vaser till dopet plus att jag vill kolla på kläder där med, alltså inte på ikea med på köpcentrumet.
Vi vaknade tidigt idag...kan inte berätta varför här för det får man inte göra här...men om ni ringer mig får ni veta...=) händer roliga/läskiga saker på nätterna *mohahaha*

JAG LÄNGTAR TILLS VÅREN ÄR HÄR!!!!!!
(snälla inge mera snööö nu)


Kommentarer
Postat av: carro

klart att man kan skriva om aktiva sexupplevelser natteti på bloggen även om man e småbarnsförälrar:). och sen vakna tidigt lycklig som gatan på morron. hihih.

och läste jag rätt? vill anna inte ha mer snö?

kul att du skriver igen.
kramar

2008-02-19 @ 18:02:44
URL: http://www.laveya.blogg.se
Postat av: Camilla

Soppan var jätte god, gjorde den igår.

Kram

2008-02-20 @ 08:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0