gott till mormor.

jag har precis kommit hem från affären där mat till tuvis införskaffades som alltid och lite mat till mormor, åkte vidare för att lämna maten till mormor och fick då en påse med både hamburgare+bröd och nå form av järpar i sås plus en 1,5L cola=) snacka om lyx=) nu har vi mat för en vecka..hehe..najjs=)
övrigt idag: Tuva är fortfarande sjuk, trött fast vill inte sova...typiskt.
Har fått en jätte fin kjol och en ännu finare klänning från mamma(mormor) idag....sååå söta...bilder kanske kommer de me..om några år eller så, inte många bilder som kommer upp som jag lovar...men men..kanske blir ändring på det snart oxå, vem vet=)

Nu ska jag försöka få tuvis att somna sådär efter mellis...=) håll tummarna för mig!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0