fint väder ju.

kors i taket, det vart fint väder idag, perfekt dag att välja att ha tvättstuga på...för en gång skull tänkte jag tvätta i tvättstugan, tror du inte allt jävlas med mig då..fick inte igång maskinerna(man ska lägga i poletter och grejjer=krångligt) och när vi trodde vi fått igång maskinerna och gått hem igen och kommit tillbaka efter en timme så var ju inte vattnet på. SUCK då hade alltså maskinerna bara stått där utan att göra något...suck suck...plus att allt annat krångla oxå...men men nu är tvätten hängd och nu väntar jag på att få gå och ta ner den...man måste tajma mycket när man ska ha tuvis med sig...men men...

Ska te mamma och pappa och skriva ut lite papper snart oxå...så jag kan söka jobb...skriva klart de och lägga på lådan och hålla tummarna...

Mer idag då...sola skulle jag gärna vilja..men tror inte det finns tid till det...annars får jag väl längta tills imorn då...för då blir det IKEEEA! weeehoo...
ska inte ha speciellt mycket men alltid kul med ikea=)

Kommentarer
Postat av: Storasyster Camilla

Vad ska vi hitta på när jag kommer ner då?

2008-06-25 @ 13:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0