håruppsättningar?

Vi ska på bröllop i juli och eftersom det är en av dom saker som man kan verkligen klä upp sig till så tänkte jag passa på..tänkte ha en klänning som är grå med rosa band i midjan..eller någon annan färg om jag inte hittar rosa...så kommer man ju till frisyren...funderade en stund på svinrygg men kan ju inte göra det själv för jag har ingen aning om hur man gör och ingen annan jag känner vet heller....sen funderade jag på lite löshår i...men det vet jag inte heller hur man gör...men det borde väl inte vara så svårt? fast då kanske man måste färga håret och löshåret så det blir samma? Och hur länge kan man ha i löshår? det kanske beror på vilken kvalite på håret oxå?? massa frågor..skulle vara frääänt att ha löshår...tjockt och långt=)
 Tuva har precis somnat så jag ska kolla lite internet och sedan städa lite=)

aja...nu ska jag leta lite info om det=)

hade så bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0