nu är det slut.

på denna helg...tråkigt med sant...lite jobbigt att micke måste jobba imorn, hade gärna sett han hemma en dag till...men men...Tuva har sovit hos farmor och farfar i natt, gick super...hon vart borta från kl 8 igår morse till kl 15 idag....nu sitter hon på golvet och leker här...6 tänder är har hon nu...min lilltjej börjar bli stor...på gott och ont...=)
hade gärna sett att tiden skulle gå lite långsammare än vad den gjort....så hon inte blir så stor så fort...
hon börjar ju snart på dagis för sjutton...udda tanke...

Snart ska jag börja jobba lite extra på hemtjänsten...två veckor i sommar plus några extra dagar lite då och då hoppas jag...ska bli riktigt skönt....vill gärna ha ett jobb nu oxå...bli så less på att ingenting finns eller det jag söker hittar någon annan istället...vill ju ha...vad som helst egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0