nya kraft tag.

med bloggen..igen...

Idag har vi fart runt på staden och letat skor till mig, nu när jag fått pengar får kära mamma så vill man ju köpa dom perfekta skorna, och såklart hittar man inga som är sådär perfekta, har aldrig haft problem med att hitta skor förut, men nu när jag ska..då jäklar ska alla gömma sig...typiskt...Ska ge borlänge som jag var till först en andra chans...hittade ett par där som har jätte fina...men inte hundra...kanske är dom det när jag kommer nu?!=)

Snart är det babysim oxå, sista för säsongen, känns tråååkigt men samtidigt ganska skönt...det tråkigaste var iaf att vi inte fick nå undervattenskort....fotografen sumpade alla negativ...väldigt irriterade...man hade ju kämpat för att ens få några kort med tuva....

Ska bli fotboll för hela slanten senare efter babysimmet, vi får lite besök så blir det middag och fotboll..för mig iaf...eftersom ingen annan verkar vara intresserad av det mer än jag...får väl sitta med telefon och smsa ida hela matchen igenom för att få lite känsla...?!=) hehe

Nu ska vi ge tuvis mat innan det är dax att åka..!

HEEEEJA SVERIGE!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0