tripp till drömmarnas värld=)

Alltså IKEA=) Det var jätte skojj, handlade lite nödvändiga grejjer(såklart) och lite onödiga saker oxå(skålart)...mest vart det ju till Tuvis, men det får man ränka med och henne är det mycket roligare att handla till oxå...
Just nu sitter jag och försöker få tösen att sova...hon har väl kanske sovit säg 3 timmar inatt?! en sjuukt jävla seg natt...
Hur trött hon en är så sätter hon sig heeeela tiden upp i spjälsängen, vill verkligen inte förstå att man inte kan sova sittandes...och hur bra blir det när hon själv lägger sig sen då? njaeee..huvudet där fötterna där och täcket någon helt annan stans...men antar att jag får vara uppe med henne ett tag till...kanske lägga henne i vagn ute...hmm..bra idee...kanske

Ska för övrigt städa hela dagen och storhandla, inte hela dagen men en stund, nu när äntligen micke är ledig. Ska göra iordning tuvis rum, tvätta fönster, sätta upp nya gardiner, byta sängkläder och sortera hennes alla försmå kläder som just nu inte har något hem...men snart så=)

Nu är det bäst att jag går och kolla hur det går för min lilla tjej...

från en trööött mamma...föresten varför hon inte sovit beror på förkylning...toktäppt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0