känner mig? ung.

Jag kan inte tänka mig att vara klar med bebisar och allt när jag är 26-27? två barn? hmm...fast fler har jag aldrig tänkt att haft..eller har jag? njaee...men klar vid 26 år känns lite för ungt...hmm..haha...aja får väl se om det går att få ett till oxå...inget man vet egentligen....men det får vi se om sisådär 2-3 år kanske?=)

Jag är orolig. Min telefon funkar inte att ringa med och jag vill gärna ha tag på en person som jag vill veta mår bra. men det funkar inte att ringa...ingen som svarar hemma...morr du får inte göra så! :P Får väl hoppas att allt är bra iaf!! Hör av dig om du känner dig träffad=)

Nu är älsking ledig i tre dagar...wee

Kommentarer
Postat av: carro

haha, kände mig ganska träffad där. Såg att du ringt hem tio ggr. min å mickes tele funkade inte heller igår kväll så bra. men läste att telia haft tjall på linjen. fick säkert 7 likdana sms från din mickes mob också när du messade. helknas måste de vart. vi har på en tripp till vås igår o hälsade på mickes syskon en stund. jag vilade samtidigt!
kram

2008-05-17 @ 12:24:27
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0