kryper.

Nu kryper hon=) allt handlar om det idag=) hon började imorse, när jag kom upp så sa micke, jag tror hon krypte nått steg, så kröp hon lite till och nu ikväll så kan hon krypa riktigt bra=) hon tar ju sig framåt iaf=) har lagt upp video på hennes egna blogg så ni får besöka den och kolla själva=)

Annars har vi precis(igår) kommit hem från en underbar helg i sthlm, var väldigt roligt och skönt, TACK ida och mamma för denna helg=) är nästan som en ny människa, fått lite hopp om att allt inte är så svårt när man har bebis, typ som åka tåg(super enkelt) hon var snäll hela vägen och charmade alla i kupen=) gå på stan en heeel dag, nemas problemas, hon var hypersnäll hela tiden och anpassade sig väldigt bra, nätterna gick väl sådär, eller första natten var lite jobbigt, men det är väl förståligt men andra natten gick super...hon är ett snällt litet barn som dom sa på tåget=) Snällt första barn bådar väl inte gått för nästa barn.... men det kommer inte förrän om några år, sisådär kanske 2-3? längtar redan=)

nu sitter jag och skrattar åt tuva och micke som busar på golvet, tuva låter som en toook med mitt skratt=)

hadebraheej!

Kommentarer
Postat av: Veronica

vilken fin liten flicka du har! Duktig oxå! Visst längtar man ;-) varje dag som mamma är jue fantastisk!! Hoppas det går bra i sök efter jobb! Jag sökte ett jobb, fick det och började jobba veckan därpå. Vill du att jag skall mejla min jobbansökan? Kanske kan hitta lite inspiration? lycka till iaf!! Kram

2008-05-06 @ 12:25:02
URL: http://adelaide2.blogspot.com
Postat av: carro

VAAA ROOOOOOOOOOOOOLIGT :) ska genast bege mig till tuvas blogg. 8 månader o kryper, de e duktigt :).

2008-05-06 @ 12:37:54
URL: http://www.laveya.blogg.se
Postat av: Moster Camilla

Jag har ju fått 3 snälla barn så varför ska inte du få det?
Vad duktig hon är på att krypa.

Kram storasyster

2008-05-06 @ 15:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0