Utmanad!!!

Utmanad!!!
SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD! Regler: Du måste svara på alla frågor!

DU:
1. Hur lång är du?
163cm
2. Vad vill du bli när du bli stor?
Gärna rik=)
3. Vad jobbar du med?
Jag jobbar i köket på en förskola/skola
4. Har du långt hår?
Klippte lugg för någon vecka sedan, snyggt vart de=)
5. Vilken hårfärg har du?
Rött
6. Sminkar du dig?
dagligen, ser ut som ett lik annars ju..
7. Har du haft sex senaste månaden?
yes
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?
svarta
9. Har du kysst någon idag?
japp

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop?
Ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa?
får nog säga mamma
3. Hur många syskon har du?
en helsyster och en halvsyster och en halvbror
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ?
vi hörs imorgon, hejdå!
5.Hur många ställen har du bott på ?
hmm...7 ställen tror jag...
6. Vem i din familj stör du dig mest på?
Jadu, det beror väl lite på....ingen speciell sådär=)
7. Vilken familjemedlem är snällast?
mamma...
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
Vi var och kollade på Jeff Dunham i sthlm, min syster Ida och jag...

KOMPISAR:
1.
När var du senast med nån kompis?
Igår hade vi kompisar över och grillade...
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?
Åherregud vilken svår fråga...Var nog Carin tror jag, när jag var och hälsade på henne i uppsala.
3. Har du kysst nån kompis?
oja..
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?
kompis och kompis, vi säger hej och snackar lite när vi ses på stan typ...
5. Vem har du varit kompis med längst?
Carin
6. Vem känner dig bäst?
Carin och Lisa
7.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det?
Jag är inte en person som hatar saker...lägger mig oftast inte i..
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?
nej såklart inte...

VÅGAR DU:
1.
Skrika åt dina föräldrar?
njaee, det tror jag inte...
2. Klä dig annorlunda?
annorlunda och annorlunda vete fan tycker jag klär mig ganska normalt, fast inte sådär mode inriktat kanske..=)
3. Vara dig själv?
såklart.
4. Visa dig i bikini/badbyxor?
ja det måste man ju när man badar...och bada älskar jag ju så...
5. Pierca dig?
Ja en i läppen, borde tagit ur den för länge sen men vill ju egentligen inte=)
6. Ha sex på offentlig plats?
japp det vågar jag tydligen...
7. Vara omogen?
någon gång ibland...vill gärna kunna vara det mera...
8. Äta småkryp?
jo jag har ju gjort det så...

DIVERSE:
1.
När tuggade du tuggummi senast?
för någon timme sedan.
2. När var du på semester senast?
I augusti, till mallis=)
3. Vilken färg är det på din tandborste?
grön och vit.
4. Är ditt hår tråkigt?
nej inte nu längre=)
5. Vem såg dig naken senast?
micke...
6. Hur ofta duschar du?
varannan dag typ..
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll?
jadu ska upp och jobba imorn så det blir väl ganska tidigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0