finns det något hopp?

Jag sitter och funderar på framtiden, vilket jag gjort aldeless för mycket den senaste tiden...Vad händer nu då? Hoppas jag får det jobb jag sökt och önskar, skulle vara lite för bra för att vara sant...men det borde väl hända mig någon gång oxå? Fast jag har ju redan fått det jag vill ha två gånger om...först Micke sedan Tuvis...så kan väl inte begära för mycket...

I helgen har jag inte gjort så mycket, vart på bio med mamma igår, såg män som haar kvinnor, det var fullsatt och väldigt spännande, har nog inte sett en sån läskig film på bio någon gång...det väl spännande=)

Nu sitter jag vid bordet och ser på när tuvis ritar..har sett på hela vasaloppet, eller iaf det som sändes på TV...ska snart åka till kupolen och försöka få några timmar att försvinna...har ändå hunnit med att diska, torrmoppa golvet samt vaska det efteråt...skönt när sånt är gjort, vill sätta igång med sovrummet oxå..kanske får oss ett ryck ikväll...vill ha det klart...

Fast det jag vill mest av allt är att flytta...flytta till något eget...trodde det inte skulle vara så långt bort då jag hade fast jobb och så men nu känns det avlägset....väldigt avlägset....

Sitter och funderar på vad jag egentligen vill göra i livet...inom jobb alltså, har ju alltid varit väldigt öppen med vad jag skulle kunna tänka mig...har ingenting jag inte skulle kunna göra....men min dröm? det vet jag fortfarande inte vad det är..eller jo men nu menar jag dröm som kan uppfyllas....

7 dagar kvar på jobbet sen kan jag se mig själv som arbetslös...kul värre....varje gång jag tänker på det får jag en klump i magen...vad kommer hända? jag vet inte för jag har aldrig varit där innan...men det återstår ju att se...

nej nu ska jag väl sätta på mig gå på stan kläder och sedan försöka bege mig....eller oss....

hej hej

Kommentarer
Postat av: Storasyster Camilla

Klart det finns hopp, nog får du ett jobb snart.

Kommer ner 17, åker hem 23.

Kramar från Camilla

2009-03-02 @ 21:16:36
Postat av: Camilla

Det fanns ju hopp, du har ju fått jobb!!!



2009-03-12 @ 16:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0