vecka 31!

Är i vecka 31 nu och ska inte jobba mer detta år och långt in på nästa....känns väldigt werd..
Första dagen som jag är hemma och vet att jag inte ska jobba mera var avslappnande, har för första gången på väldigt länge kunna känt att jag kan ta det lugnt utan att det gör något.
Har egentligen saker jag skulle kunna göra men bryr mig faktiskt inte om dom just nu, tar dom någon annan dag, har ju några att välja på.
Det ända som känns konstigt är att tuva fortfarande går på dagis vilket ger mig ca 6 timmar per dag i ensamhet...det var inte igår kan fick det. Man blir så rastlös.
Idag har jag sett på 7(?) avsnitt av America´s next top model season 15, och är tröttare än någonsin, antagligen för att man inte gjort något vettigt alls idag.
Nu måste jag fundera på mat...vet inte riktigt vad vi ska äta...får hitta på något.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0